چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام مامانی خوبی عزیز دلم ؟

 

... قشنگم بابای روز جمعه ما رو تنها گذاشت هم من هم تو میدونیم که فقط دو هفته قراره از همدیکه دور باشیم

ولی هر دو بی قراریم از شب پنجشنبه تکونات بیشتر بود یه جورای احساس کردم از رفتن بابای ناراحتی

 

هر وقت از بابای خبری نیست هم بیشتر تکون میخوری اما همین که اس ام اس شو برات میخونم اروم اروم میشی

 

یا هر وقت زنگ میزنه اروم یه جا گوله میشی و به صحبتای ما گوش میدی

 

الهی قربونت برم میدونم که از همه اوضاع اینجا باخبری

 

لابد تو هم مثل من ناراحتی دوری از بابا بس نبود که عمه هات هم باعث ناراحتی بیشتر ما شدن

 

من هیچوقت نمیبخشمشون چون این من تنها نبودم که غصه خوردم بلکه تو هم پا به پای من غصه خوردی

 

اگه بابای نمیفهمیدو ارومم نمیکرد شاید خدای ناکرده اتفاق بدی برامون می افتاد اینقدر گریه کرده بودم که هیچوقت تو زندگیم اینجوری نبودم

 

الانم من فقط و فقط بابای رو دارم

 

هیچکی نه برامون زنگ میزنه نه از مون سراغی میگیره

 

بیخیال ... قشنگم تو من و بابا رو داری

ما هم تو رو داریم

 

چیکار به بقیه داریم

 

این روزا هم همش خونه مامان جون و بی بی هستم

 

وای کی 22 مهر میرسه که بریم

عزیزم اون پایین تو دل مامانی بیشتر مواظب خودت باش

 

 

دوست دارم قشنگم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.